i've tried to tell you

igår var det utgång till vallen, kalmar.
vilket var väldigt lyckat (förutom att annie fick feber & mådde dåligt och valde att inte följa med ut)
men cärlin & jag tog tjuret vid hornen och drog oss ner till stationen där vi skulle träffa johanna o co.
"men tänk om han ska ut ikväll?"
detta var läskigt då vi sa det samtidgt, right vi är fiskar och efter ett försök förstod vi att vi inte kuna läsa varandras tankar.
okej, väl inne i kalmar (efter mycket spillning på MIG tack josse&jasse :)
jag behövde kissa, hittade en kisskompis och vi satte oss framför en bil (hoppsan halva kalmar såg oss nog), sen skulle jag & cärlin hitta en ställe till henne där hon kunde uträtta sina behov.
när hon är klar och vi ska börja gå "men hallå är inte det han?
ropar på honom, ojojojoj det var han ja.
NÄMEN TJENARE SNYGGING, du är så jävla snygg,snygg,snygg,snygg,snygg & jag vill typ ha dig nu.
kom och ta mig typ nu.
right det var lite att överdriva men som sagt snacka lite och det var himlans trevligt.
annars var det är lugn kväll och väldigt lyckad.

idag har jag spenderat dagen i växjö med endel av mina kära klasskamrater, vi som har ämnet "sos" skulle checka in polishögskolan vilket vi gjorde.
allt var så oplanerat och tillslut blev det bara seegt.
men bilturen till skjutbanan är något av det roligaste på länge.
vår kära lärare Lina körde en minibuss där vi satt typ 7 pers (i den andra 4)  vi kör helt fel & blir vilse i skogen. Lina får backa och greja inne på småvägar och hon faller för grupptrycket när vi säger att hon ska köra in på ytterligare en liten smal väg, skjutbanan kan ju faktiskt vara där!
efter många svordommar och tårar från alla så kommer vi tillslut rätt.
väl ute på skjutbanan var det tråkigt ville bara hem hem hem, eller nej snarare till stan, stan, stan & träffa rebecca, vilket jag senare gjorde en liten snabbis.

igår inhandlade jag även en present till marcus och det blev en parafym, han får ta det han får helt enkelt!!

idag kommer mamma hit på besök med min nya mobil + tv & video och såntdär kul.
imorgon blir det storhandling & ikea & alstermo.

take care och glöm mig inte.

typsådärpirripirripirr snygging!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en sån där mysimysi mys tjej jenny :)
"PÅ TOK FÖR BRA" :D

2006-09-23 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0