if you wait for the right time

what are you hoping for?
- ja det är den stora frågan faktiskt.
kommer det någonsin bli de rätta tillfället, eller kommer jag alltid sväva i ovisshet?
trots alla motgångar kanske det är såhär det ska sluta?
- man är väl osäker i början? när allt är nytt och sådär?
frågan snurrar runt i huvudet, gör jag rätt eller fel?
vill bara göra saker rätt vill att allt ska bli rätt.
allt vänder mig upp&ner och det är jobbigt.
ena dagen är allt superduperbra nästa helt tvärtom.
det känns surt för jag kan aldrig lita på mig själv,
om jag känner så ena dagen är det inte samma känsla dagen efter.

jag vet inte om vi ska lägga ner allt?
tänk om du snart bestämmer dig för att det är något du vill testa på?
vad händer då? hur blir allt då?
vem kommer jag då att såra? hur kommer jag hantera den situationen?
allt kretsar runt kärlek och det är något jag tydligen är i behov av.
trots att jag inte vill bli beroende av någon som kan försvinna så lätt.
men man måste våga för att komma någonstans i livet.
frågan är bara om jag är redo för det?

det blir ju inte bättre av att du tittar ner på mig, vad fan håller hon på med?
jag har alltid trott att vi aldrig skulle kunna skiljas från varann, vi är i behov utav varandra.
det var vi, du & jag.
men nu är det inte så längre, jag vill inte förlora dig, men det känns som om jag gör mer & mer för varje dag som går.
om allt som hänt så krankar du ner på mig, du kan inte känna så & så.
du har ingen aning om hur jag känner för du har haft ett lyckligt kärleksliv i några år nu.
jag tror du har glömt hur det var, jag vet att du glömt för du förstår mig inte.
& det är så jävla synd för jag saknar det när du var så förstående när du förstod mig till 100% när du visste hur jag mådde bara genom att titta på mig, när du visste precis allt om mig.
allt är förändrat & vi båda vet att det aldrig blir som förr, men det kan bli bättre.
frågan är bara om du är beredd att riskera det?

har egentligen mycket mer på hjärtat men det känns tungt & jag orkar inte.
därför tänkte jag runda av det lite här.

3 månader & 3 dagar <3 du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta kära du. hoppas du har det bättre där du nu befinner dig. jag tänker på dig dagligen!

" du kommer aldrig slippa alla som säger att de ska begå självmord, de flesta säger det. men det är oftast falskt de gör det aldrig, men du tar åt dig för du vet verkligen hur det är att förlora någon på ett sånt sätt, det har hänt dig 3 gånger så nästa gång du hör någon säga så, så säg ifrån att du inte vill höra, du orkar inte, du vet hur det är att förlora någon nära på det viset."

hejsvejs (jöhänna jag har uppdaterat mig blogg:)

Kommentarer
Postat av: jöhaänna

tur för dig att du updaterade jänny, började bli lite orolig där ett tag ;)
(jag finns här för dig darling)

2006-09-27 @ 23:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0