du ligger här brevid

igår blev det fest, på toook för mycket fest!
marcus yllde 20 år, god mat, gott sällskap & good dricka.
visstvisst blev det för mycket, men det var fest & gratis dricka. höhö.
har lite minnesluckor från samtal men annars är allt klart på ett ungefär.
right vissa saker ångrar jag, men när jag är full blir jag sån.
borde ta bort nummer, strunta i allt, för vad jag vet är jag inte kär i dig...
även om jag egentligen kanske hade velat vara det eftersom du är så otroligt atraktiv..
okej nu pratar jag i nattmössan..
fick äran att dela säng med någon, vilket jag uppskattade väldigt mycket.
"hej jag heter jenny och jag behöver närhet"
sista gången jag tittade på klockan var den 05,37 dags att sova kanske?
sov inte alls gott iofs någon tog allt täcke så jag frös om mina fötter.
runt halv åtta tiden kom bohman ner och la sig vid våra fötter han var kall och frös.
så la han sig i någons sova och sov vidare.

jag är så jävla smart, ett riktigt smarhuvud för nu blir nog allt mycket bättre. JAMENVISST JENNY DU ÄR VERKLIGEN TOPPEN PÅ DETTA!

och hej jävla drama, vafan är det som händer egentligen?

3 månader sen Johan valde att ta sitt liv & det känns fortfarande alldels jätte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0