Dodelido

veckan har gått så fruktansvärt långsamt.
har redan tröttnat på den förbannade skolan.
skulle blivit fest igår en tripp till kalmar, men så blev det inte.
skulle blivit fest idag i min lägenhet, men så blev det inte heller.
'nehe får väl sitta här och ruttna i min ensamhet själv då förhelvete'
typisk jenny känsla när allt går fel.
planer som går i kras och hela kvällen är förstörd.
fick iallafall sällskap av stina, så vi frossade i chips&dip framför austin power.
de filmerna är hur töntiga som helst, men de får en att le, skratta & sånt behöver jag just nu"
måste gå hem, alldels ensam.
varje bil som kör förbi
'ohnow han kommer döda mig'
på vägen träffar jag Tom & hans gäng
- vad du ser ledsen ut!
- mm så man ska vara sånnahär dagar
- VAD HAR HÄNT? :O
- äsch allt och ingenting.
jag går och går och går. plötsligt hör man
- du vet att jag älskar dig!
höhö ett leénde på läpparna, vilken kille.
stöter även på amila
gick bakom henne alldels för länge utan att känna igen henne. :/
bestämde att vi snart måste ses, allt för länge sen. och jag saknar henne.

hemma äsch gå och dö.

jag har egenlägenhetjustdetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0