när vindarna viskar mitt namn

bara för att förtydliga min rubrik:
Nej jag lyssnar inte på ROGER PONTARE!
okej där var de avklarat.

har precis pratat med min snuff i telefon & jag känner att det kommer bli en lång & jobbig höstlovs vecka.
att inte få prata med honom på en hel vecka & att inte få pussa på honom på en hel vecka & att inte få krypa ner i hans famn på en hel vecka gör mig depprimerad.
men jag ska klara det, överleva för detta är nog ändå ganska bra.
"jag är inte en sån person som vill vara med dig hela tiden, utan någon gång i veckan & absolut inte varje helg"
oj vad fel jag hade.
nu saknar jag dig varje sekund jag inte är med dig.

annars inte så mycket nytt, pratat med polisen idag..
fick lämna vittnesmål om grejen som hände i lördags.
det känns läskigt & overkligt, men jag sa allt som jag uppfattade situtationen
och hoppas på att bra slut på denna tragiska historia.

nehe om man skulle krypa i kojs & försöka sova en stund.
morgondagen kommer innehålla teori på morgonen & sen tandhygiensten & kanske en tripp på stan och inhandla lite skor & en jacka.

gott folk jag önskar er en trevlig 1 november (aah, första november?) natt..

Mattias Sundman, allt blev mycket ljusare när du kom inrusandes i mitt liv.
du fick  mitt äkta leénde tillbaka & jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0