If you have to leave

jag går snart in i väggen, nu är det för mycket.
det kommer inte in något i mitt huvud längre, det bara snurrar runt.
information hit & information dit, jag förstår ingentingt.
jag orkar inte konsenterar mig, klarar inte det.
snart är botten nådd och jag kommer snart ligga på golvet och skrika på hjälp.
dagen var inte alls bra, kändes som om jag skulle börja gråta när som helst.
jag lägger allt på hög hela tiden, varför gör jag det?
allt blir svårare & tyngden på mina axlar blir allt jobbigare att bära.
det blev ju verkligen inte bättre idag när man fick tillbaka sitt mattprov.
HEJ IG NUMMER TVÅ, right jag borde plugga mer jag vet!
det ska inte vara såhär helt enkelt, såhär dålig är jag inte, eller?

jag har inte orken att skriva mer,
om jag inte blir bättre snart så kommer jag sakta men säkert att tyna bort.
det har redan börjat.

jenny,viklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0