en cpkatt beställd

det är så mycket i mitt liv som har förändrats.
endel har försvunnit, endel har kommit inrusandes i mitt liv.
& det är jag väldigt tacksam över.

idag när jag cyklade hem efter en tripp på stan med linnea, så filosoferade jag.
jag har sakta men säkert nu börjat komma i i vardagen efter den tragiska sommaren.
det har inte försvunnit, men det har blivit bättre, betydligt bättre.
tagit varje dag som den kommer, tagit det lungt.
något som därimot måste förbättras är min skoltid, jag måste plugga, plugga & åter plugga.
ligger fortfarande efter vilket känns jobbigt, otroligt jobbigt.
nämen tjenare väggen!

ett väldigt stort plus i kanten på mitt nya liv är att jag träffat mattias,
han som fått mig tillbaka till jorden, han som fått mitt leendé tillbaka.
hanhanhan & jag kan inget mer än säga att jag är otroligt tacksam över
att du finns här hos mig älskling.
allt hade varit så mycket jobbigare utan dig.

nehe, ikväll ska det bli lite tjejmys så får väl ta tag i lägenheten & städa litegrann.

ha en trevlig helg allesammans.
J.Viklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0