det är mycket som står på spel

jag är rädd, så otroligt rädd.
jag vill inte att de ska bli som det var för ett år sen,
jag skulle aldrig klara av det, allt skulle rasa då.
då skulle jag verkligen försvinna, för så dåligt vill jag aldrig mer må.
jag är rädd för att såra dig, rädd för att du ska försvinna från mig.
rädd för hela kärleken, rädd för allt.

jag kan inget mer än att hoppas & tro på allt du säger.
tro på de där orden, du får mig att skina!
jag är inte osäker längre & det känns så himla underbart.
denna känsla i magen går inte att beskriva,
allt är din förtjänst, du har gjort mig glad igen.
du har fått mitt leénde att bli äkta igen,
det är du, du & åter du.

jag skulle inte fästa mig så fort, men det är jag.
& tydligen är jag en sån person som fäster mig väldigt fort vid en person.
och nu är jag fäst vid dig & är så rädd för att du ska försvinna.
försvinna nu när allt känns som bäst (det brukar ju vara så)
men jag hoppas & tror nog egentligen innerst inne att det inte kommer bli så.
du kommer inte försvinna, du kommer finnas här.

och jag är så himla glad över att jag träffat dig, äntligen mår jag bra!

.......men jag är ändå lite rädd.

annie du har de där lilla extra!

Vi är bäst helt enkelt.

J. Viklund

Kommentarer
Postat av: annie

du har mycket av det där "lilla extra" (;

2006-10-10 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0