stunder av stillhet

ahw lyssnar på lugna favoriter och en gammal goding hörs ur högtalarna: Think twice - celine dion
den uppkallar minnen, minnen från förr, när allt var sådär bra. alstermo.. när jag levde i alstermo, när peter fanns där. & denna låt framkallar en känsla, det går inte att beskriva, men jag saknar dåtiden.
saknar allt som skedde för drygt 4 år sedan, en tillbakablick, ja gärna.

när vi ändå pratar om musik & minnen så lyssnade jag på simple plan - how could this happen to me
den låten var det länge sen jag lyssnade och det fick mig tillbaka till måndagen den 25/6-06
när beskedet om johan kom, när jag cyklade till linnea och vi var i hennes rum & lyssnade på den låten.
hur mycket mitt hjärta skrek, hur mycket jag skrek inombords.
hur mycket mina tårar sprutade, hur jag hulkade mig, hur jag kändes att jag behövde spy..
hur allt var ett enda stort svart hål, & hur jag kände att jag inte klarade mer.
jag kommer vara evigt tacksam för att linnea var hos mig då, kommer vara tacksam i hela mitt liv.

okejs, skulle inte tagit upp något jobbigt i detta inlägg hade jag ju tänkt.
men det bara slinker ut mig och det får helt enkelt stå där.

jag har lite ångest för skolan igen.. alla dessa jävla arbeten/prov och helvetepiss.
helt otroligt, vad har jag blivit för person som struntar i skolan? vad har hänt?
måste ske en ändring & det är nu...

& jag lyssnar på dig, vad det än är.
för jag älskar dig.


avslutar detta inlägg med en puss till mattias som befinner sig på flera mils avstånd.
4 november idag, alltså 1 månad. (:


j.viklund..


Kommentarer
Postat av: ami

gumman, du fixar skolan :) du är en stark person. jag saknar dig.

2006-11-06 @ 13:40:05
Postat av: Amilkoo

jenny, vad är det som har hänt? du verkar ledsen :(

2006-11-06 @ 16:07:47
URL: http://amilkoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0