punkt A & punkt B

har precis kollat in världens bästa serie, O.C.
..och tårarna bara rinner ner
Jag är helt besatt & mår rent ut av dåligt av att missa ett avsnitt, jag vet sjukt!
trots detta så ryser jag av välbehag varje gång det är onsdag och klockan börja närma sig 21.00.
även om jag i varje avsnitt får tårar i ögonen & ibland fäller jag de även.
det är på tok för bra & jag hoppas verkligen att jag får alla säsongerna i julklapp!

på apun gick det ganska segt, trots att jag spenderade största delen med annie.
men väl hemma så blev det en tupplur som heter duga, från 17,00 - 19,30.
skönt att jag inte jobbar förmiddag imorgon utan eftermiddag.
& jag är dessutom ledig fre,lör,sön. & då ska jag nog plugga lite. (jo för det kommer säkert bli av)
på fredag blir det förmodligen utgång också & jag hoppas att det blir lyckat.. för jag är sugen på en kväll med mycket skratt & mycket dans,  för engångs skull!

ännu har inte den där obehagliga känslan smugit sig på..
kan dock bero på att jag sovit halva tiden jag varit hemma & nu är det O.C.
vi får se senare ikväll, men förhoppningsvis kommer den inte tillbaka..
nu när jag förmodligen letat upp vad det är som är fel..
inte för att jag tagit i tu med det som jag egentligen borde.. men det får bli ett senare projekt när jag har ork & lust.

nu ska jag göra något vettigt.. 

Jenny. Viklund




Ni får mig att rysa :)




 


Kommentarer
Postat av: jöhanna

it's the best! jag vill va hos dig när du ska se sista avsnittet! ^^,

2006-11-17 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0