could I have this kiss forever?

jag kan inte uttrycka i ord hur mycket ilska jag burit inom mig de senaste timmarna.
jag blir så otroligt trött... HALLÅ ÄR JAG OSYNLIG ELLER..??
den senaste timmen har jag städat, tänkt & fällt oavbrutna tårar.
allt rasar igen..

trots detta ser du inte.. du förstår inte..
du tror att allt blir bra, att allt går över med en gång.
visst jag vet att jag är konflikträdd, jag vet..
och i detta tillfälle borde jag inte vara det..
kunna ta allt med en klackspark,
nu håller jag inne allt & när jag väl får mitt utbrott..
då kommer det att komma mycket...
för du har gjort mig så ledsen.. men ändå så glad..
jag vet inte, men jag vet.. fast ändå inte.

fuck this jävla skit, allt & alla bara sviker...
inget är som det borde, ingenting är som det varit..
& snart är min bägare överfull och då kommer det koka över..
 för jag är nästan lite rädd mot mig själv nu..
ja tyvärr.. en dag kanske det är jag som ligger där..
och det kommer vara mitt beslut helt enkelt.

här är din drottning utan krona
likgiltig och trött
en sorglig figur
som du aldrig riktigt mött





....vi går och dör tillsammans



Kommentarer
Postat av: jöhanna

jänny prata med mig!!

2006-11-25 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0