babe you're all that I want

man vaknar det är mörkt.
man åker hem är det mörkt.
när fan är det ljust?
ahw, denna årstiden är kall & jobbig.
förvisso så gillar jag höst, men den medför även depp.
mycket depp, även om man har allt, så deppar man.
det är något man inte kan sätta fingret på.
det liksom.. ahw går inte att förklara.

dagen har innehållt sömn & tagit det lungt.
egentligen skulle jag befunnit mig i kalmar vid 07,00 imorse.
men då klockan ringde vid 05,00 kände jag att min kropp inte ville som jag,
magen vände sig ut&in så det var trots alls ingen idé att åka iväg.
så somnade om med mattias brevid mig och jag kan inte förklara hur glad han gör mig.
vaknade vid 12,00 av mardrömmar.. suck pust & stön; sluta upp!

dagarna går fram och jag MÅSTE börja med mina julklappsinköp
det tar död på mig, vad vill alla ha??
svårt, svårt, svårt! Ge mig något lätt att bära.

äsch, blir en ensamkväll/natt imorgon ska jag bege mig till skolan..

...hejdå



 
once in your life you found someone
who will turn your world around
bring you up when you feel down



Kommentarer
Postat av: Anonym

moget av sara att ta den texten, den tjejen asså. kom på egna grejer :S

2006-11-23 @ 13:53:13
Postat av: Anonym

haha jag vet ;)

2006-11-23 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0