Spice girls & Backstreet Boys

Sitter här i vinter(?)mörkret och lyssnar på backstreet boys & spice girls, fan vad bra låtar de har gjort och superbra texter som man inte funderade över som liten.
jag blir nästan tårögd av låtarna och deras innebörd och minnen som ploppar upp i huvudet när endel låtar hörs.
mina favoriter såhär långt är;
Godbye my friend - Spice girls
2 become 1 - Spice girls
Viva forever - Spice girls
Mama - Spice girls
As long as you love me - BSB
I want it that way - BSB
Show me the meaning of being lonley - BSB
I need you tonight - BSB
More then that - BSB
Shape of my heart - BSB

ojoj, jag ryser i hela kroppen, oh fan vad nice! :)
Hoppas innerligt på en comeback på spice girls, för då är jag där med en gång.
första parkett & Cärling också. Ska nog skicka ett mejl till dem och be om en comeback i Sverige, hihi!

ska snart bege mig mot sängen eftersom jag har en jobbhelg framför mig (07.00-16.00)
hoppar och tjuter av glädje.
dock kommer jag nog inte somna framåt småtimmarna då jag inatt får hela sängen för mig själv, vilket jag inte är van vid & det kommer kännas jobbigt att inte ha mattias brevid mig.
funderar då på att lägga William (nallebjörnen) på hans plats, så kanske det känns lite bättre?
äsch vi får se, kommer hur som haver vara dödstrött imorgon och somna över en tant/farbror.
men efter jobbet ska Cärlin komma förbi och vi ska äta chips och städa, vilken bra kombination.

men resternade dagarna på helgen kommer jag befinna mig med mig själv (första gången på två månader typ)
och nästa vecka får jag väl hoppas på att jag får träffa mattias lite, för nästa helg åker jag även då iväg till mamma i motala eftersom Roffe fyller 70 år.
och ja, jag dissar rugbyn och åker till motala och på kalas istället.
jag är inte insatt i rugbyn och OP är ändå inte med.. men nästa år, ja då jävlar! (:


I know you're gone but I can still feel you here!
 
på julafton är det ett halvår sen, ett långt & jobbigt halvår. 
och jag minns fortfarande allt som igår & jag tänker på dig ofta, väldigt ofta. 
jag hoppas du har det bra där du är & när jag får mitt körkort så kommer jag och hälsar på.
lägger mitt välformulerade brev till dig som skrevs i sommras i skellefteå. 
det ska jag lägga där och ha blommor och ett ljus & minnas. 
julafton, den kommer firas som vanligt, fast med åtanke åt dig & dina närmaste. 
det jag är säker på är att vi en dag ses.. jag bara vet det. 

Yes I still remember,
Every whispered word
The touch of your skin, giving life from within
Like a love song that I'd heard
Slipping through our fingers,
Like the sands of time
Promises made, every memory saved
Has reflections in my mind
 


... hejdå



Spice GirlsBSB



 








Kommentarer
Postat av: Amy

Bbay, i miss you so..oh I want you!

2006-12-10 @ 14:41:16
URL: http://amilkoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0