natt tankar

Har ni någonsin haft en känsla av att ni kommer att dö innan en viss ålder?
visst är det väldigt frtustrerande?
jag har en känsla av att jag kommer att dö innan jag är 25 år, utav vad?
ja troligtvis någon jäkla sjukdom (skulle inte förvåna mig om det är mitt huvud)..
tänkte på det härom natten, fan vad rädd jag är för döden egentligen.
kallt, svart & ensamt.
Okej, jag vet att jag egentligen borde gå och kolla upp mitt huvud igen,
säga att det inte kan vara migrän anfall jag får, måste vara något annat.
för migränanfall får man inte i 10 sekunder sen går det över & kommer tillbaka efter drygt 10-15 minuter i 10-15 sekunder? plus att min syn försämras under "anfallen".
Jag vet att jag borde ta tag i att och kolla upp det så att jag blir av med tron av att det är något farligt.
Men jag vågar kanske inte få ett besked som är avgjordande, livsavgörande..
"du har hjärntumör och har högst 1 år kvar att leva,
åh nej då lever jag hellre i ovisshet..
Okej, vilket hipp och glatt blogg inlägg...
bara lite tankar och funderingar över saker jag grubblar på..
är det inte det bloggar är till för? äsch jag vet inte.
det går inte att skriva något hemligt här, och varför ska man göra det när det ändå kan ses av allmänheten? äsch jag fattar ingenting.

just nu är jag bara trött och skriver av ren.. ja av ren vadå??
jag kommer inte på något snygg ord just nu, min högra hjärnhalva (kanske den med tumör i?) har somnat.. eller kanske vänstra, vad vet jag?

förresten så körde jag till hallsberg idag & när vi börjar skolan igen så är min födelsedag inte alls långt ifrån, min 18;årsdag, fan jag fyller 18 år snart.
det känns läskigt, jag minns alla andra åldrar, vart försvann tiden?
äsch nu ska vi inte gå tillbaka i tiden, till det förflutna, nu är nu & jag ska njuta utav mitt liv.

Ja för just som det är nu är det bra, mycket bra & jag mår bra & jag är lycklig, ja fattar ni? LYCKLIG, med stora bokstäver då är det inte illa, nej verkligen inte!
Jag är lycklig och glad med min älskling, ja så otroligt lycklig.
jag blir glad av att tänka på honom, tänka på hans leénde, tänka på hans mun, tänka på hans händer, tänka på hans mage, tänka på hans ögon, tänka på hans hår, tänka på.. ja hela han. ahw.
inväntar nu ett samtal från honom & jag hoppas han ringer snart, för jag vill höra hans röst, hans underbara röst & JAG ÄLSKAR HONOM!

har tittat in lite nya lägenheter, funderar på att flytta, känner mig inte trygg i den lägenheten jag bor i nu när jag är ensam, det går bra när jag ha någon hos mig, men så fort jag är själv kommer den där känslan av otrygghet tillbaka.
mamma sade också om jag ville ha en störe lägenhet (2:a) så får jag flytta ihop med mattias..
för då delar man på hyran och det blir billigare på det sättet.
och vet ni vad hon försökte med? 
jo hon sa "om du får mattias att flytta in hos dig nu så delar ni ju på hyran då får du 950 kr över varje månad att köpa kläder för", hon försöker alltså få mig att be mattias flytta ihop med mig efter 2½ månad.
Okej mamma, ta det lungt, man måste varit tillsammans 3 månader innan man börjar snacka om sådant..
haha, skämt och sido, nej jag känner mig inte mogen för att flytta ihop, även om jag trivs så bra med honom och hatar när han åker hem till orrefors, så är vi inte mogna för det.. jag menar..
nej jag pratar i nattmössan en massa nu.. fy bövelen.

lyssna inte på mitt snack, ni gör bäst i att lämna det åt sidan, radera allt ni läst.

nu ska jag krypa i kojs och vänta ett samtal från min mattias som befinner sig på alldels för många mil ifrån mig, buhu, jag saknar honom otroligt mycket.
jag förstår mig inte på detta med distansförhållande på tal om annat..
hur klarar man av det? jag blir nästan galen av saknad och jag vet att jag får träffa honom denna vecka & sen att jag kan umgås med honom många många dagar framöver..
men att ha ett distansförhållande.. som typ.. tarzan & jane, det funkar väl inte?
okej det var väl att överdriva.. men som tex.. bo i Kalmar & partnern bor i Sundsvall, snacka om milskillnad.
men man klarar nog det om man verkligen vill..

nege jag skulle ju hoppa i kojs & nu ska jag verkligen göra dett.
om jag inte smyger in på hamsterpaj & spelar lite bubbles innan (psst jag är besatt)

hejsvejs & GLAD PÅSK!

(Helt nykter, bara en skvatt galen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0