Mys i natten

Har precis checkat in en skräckis, Cube. Sevärd tycker jag verkligen.
Spännande & inte förutsägbar.
Ska strax kolla in tvåan också, så man får reda på resten (:

Annars har dagen varit ganska lugn, vaknade inte helt utsövda vid 11,30 och drog oss då upp för att ta en tripp till kalmar, väl där inne fyndade jag lite på både HM och lindex, då en väska inhandlades, underkläder & lite smink. Mycket mycket nöjd.
Träffade även Stinaplutten, vilket var så otroligt länge sen.
vi har nu inte setts på evigheter, vart tog våra söndagar vägen?
suck & pust detta måste ändras, ja verkligen!
Åkte hem med tre tåget, satte oss på sibylla för att äta något "lätt", jo tjena, går därifrån proppmätt..
inhandlar sedan lite tacosaker då vi bestämt oss för att vi ska äta tacos till kvällen.

Kommer hem helt slutkörd, hur trött som helst & ingen ork till något. (lögn)
Efter en lite vila i sängen så tog det fart, upp och börja städa och tvätta..
tillslut blev jag klar med städningen och då fick jag min belöning, maaat på bordet (:
lagom efter maten sattes filmen på & vi öppnade våran chockladask som vi fått i julklapp utav Marianne & Esa, mycket gott!

Nu har vi precis varit nere i tvättstugan och hämtat upp all tvätt & alldels strax ska vi fortsätta kolla på Cube 2..
Så ta det lungt och ha en bra kväll mina nära & kära.

P.S jag & mattias bor inte ihop ;) D.S


Puss&kram halva dan! ;)
....jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittade fan knappt ett skit på mellandagsrean xD haha.

2006-12-30 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0