love love and love

det  var ett litet tag sen jag uppdaterade denna blogg (vad kan det varit? några dagar)
det har inte hänt så värst mycket, på någon front alls.
finns väl små dispyter man helst skulle vilja ta itu med, men med tanke på min konflikträdsla så är det nog ingen idé. men det är de som kommer fram i på min näthinna när jag ser henne, tyvärr.
jag kan inte förstå att du inte berättat för mig, visst det var ett tag sen.
men jag har sagt saker till dig & du har redan vetat.
det känns som ett slag i ansiktet, ett slag som gjorde ont..
att du aldrig har berättat, det är något som irriterar mig, något så fruktansvärt :-(

äsch som mattias säger "men jenny det är inget att hänga läpp över"
så jag ska sluta upp, försöka vara vanlig, normal och allt vad det innebär..
and that's so fucking true!

från det ena till de tredje, idag är det den 4 december & jag och mattias har varit tillsammans i två månader.. och det har vi firat med buller & bång(e), okej skämt & sido.
2 månader är inget att fira, enligt mig.. visst man är väl glad, men inget man går ut och äter & köper presenter och grejer, eller?

nehe om man skulle ta tag i sitt jävla liv..
.. som om det någonsin kommer att hända.


..bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0