kräftsoppa!

hejsan alla julglada!

för det första vill jag påpeka att julafton infinner sig om bara 7 dagar.
tänk er om en vecka så är man exalterad och hoppas på att tomten ska komma.
äta mycket mat, mycket godis och kolla in kalle anka.
min jul kommer firas hos mamma som vanligt.
med mamma, P-G, daniel, niklas och så jag.
juldagen blir det upp till hallsberg och äta good mat och umgås.

förresten igår var vi på 70-årskalas då Roffe fyllde 70 år.
det var ganska trevligt, men det bästa av allt var;
KRÄFTSOPPAN! åh ni anar inte hur god den är, ni måste testa den.
en soppa som heter duga på alla sätt och vis..
när jag upptäckte att det var kräftsoppa som severades så lös hela jag upp.
fy vad gott det är!! (:

åker hem till nybro idag runt tre tiden och befinner mig där ungefär vid 18.40.
då kommer mattias stå och vänta på mig, eftersom han saknar mig så mycket ;)
igår när jag pratade med honom i telefon så var han hur söt som helst.
jag älskar honom verkligen av hela mitt hjärta. :)

annars inte så mycket på hjärtat.

eller jo.. REBECCA PETERSSON ÄR VÄRLDENS BÄSTA! :)

.....allt känns braa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0