dagarna som gått

ja de har varit fullspeckade känns det som.
inte haft tid till någonting, fast jag inte gjort ett dugg.
konstigt faktiskt, så nu börjar jag känna lite stress inför julen vill jag lova.
jag är långt ifrån klar med alla julklappar, så det börjar nu krisa.

måste berätta om min kära serie OC som hade dubbelavsnitt i onsdags.
två underbara långa avsnitt och jag riktigt njöt när jag fick höra att det skulle bli.
väl bänkad framför tv:n så satt jag som fastklistrad.
inget kan få mig på dåligt humör när OC är i närheten, det går liksom inte.
första avsnitten var bra, väldigt bra.
medan de andra ansvnittet, ja då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka.
grät mig igenom helt avsnittet i stort sett, trots att det inte var sorgligt i början eller mitten.
visst att Marissa skulle åka iväg och jobba med sin pappa och det var sorgligt när alla grät och tog farväl.
men det mest, absoluta sorgliga var när de skulle åka iväg till flygplatsen..
då den där jävla Volchok kör in i Marissa och Ryan och de åker rakt in i skogen och voltar.
MARISSA DÖR! och tårarna, ja det bara sprutade och jag grät så ljudligt att det inte förvånar mig om någon granne hörde mig. och jag grät och grät i flera minuter efteråt.
när hon låg i Ryans armar och bara DOG, fy vad jag ryser nu.
man får tårarar i ögonen bara man tänker på det.
när jag lugnat ner mig ett par hekto så ringde jag mattias,
som skrattade åt  mig och tyckte jag var världens tönt som grät för en tv-serie.
han ska bara veta, jag lever mig in i den serien som aldrig förr.
Men den stora frågan är; HUR KOMMER NÄSTA SÄSONG ATT VARA UTAN MARISSA? :O

okej, åter till verkligheten..
idag är det rugbyn som jag snällt ska gå på med Jöhänna, ska möta henne vid halv tolv.
Så innandess, ska jag ta mig en dusch, diska och städa undan lite.
för ikväll blir det lite fest..
så hoppas jag  på att det blir ett samtal med annie idag, vilket behövs.
Imorgon far jag upp till motala vid 07,24, gäller att gå upp tidigt med andra ord.
men det klarar jag, jajamen, självklart, jag är en tiiiiiger ;)

nehe, nu ska jag göra det mesta i ordning så allt är klaart.

(plus att jag måste inhandla mat till kissen)

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0