året som varit

Januari: Starten på året kunde kanske varit bättre.
De första dagarna in på 2006 låg jag i sängen utan en matbit och hade ångest.
Mycket tankar och lite saker gjorda.

Februari: Jag fyllde 17, piercade mig i tungan (utan mammas tillåtelse;)
Tankar på Johan hela hela hela tiden.

Mars: Molly döptes, skaffade mig lägenheten, hat väldigt mycket hat mot en viss person..

April: Ingen månad jag direkt kommer ihåg mycket utav.
Johan mest hela tiden.

Maj: Hasselbacken & Marcus kommer inspringandes i mina tankar mer eller mindre.

Juni: Flyttade till min lägenhet (: , Mamma & P-G gifter sig, Skolavslutning, Mats, Mormor Karin dör, Midsommar på öland, Johan Svensson begår självmord, ångest ångest ångest.

Juli: Johan Begravs, Samtal hos Psykolog, ångest, ångest & ångest, börjar inse att mina känslor för marcus växer, tripp till skellefteå, får reda på att jag ska bli storasyster :)

Augusti: Jobbar på orrefors glasbruk, Rasslebygd med Annie, Ännu mer Marcus, träffade min riktiga psykolog, Hasselbacken, Mattias börja ragga ;), skolan börjar, ångest över Johan, Linnea får veta att hon ska vara med i landslaget i hockey, börjat på teorilektioner

September: Mycket med Mattias, massa sms, många fester med annie, timmy & mattias, marcus 20-års fest, beslutångest, känner mig som ett svin, dåliga dagar.

Oktober: Inser att det är Mattias som gäller, 4 oktober blev det vi, mattias hela tiden :)

November: Självmordsförsök (inte jag), Börja min APU på parkgården, jag och annie glider ifrån varann mer och mer :(

December: Festar hela natten med Rebecca, Mattias & Timmy, mycket saker kommer fram.
Julbord hos mattias, Apun forstätter, advent, julafton, mat, julklappar

Ett mycket blandat år, ja verkligen!

kommer mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0