You are not alone

tankarna drar mig tillbaka..
vill inte, orkar inte.
att det aldrig kan ta slut
om allt ändå kunde bli bra tillstlut?
iallafall bara för en bråksekund.
så jag får känna de där, de som är bra.
kaos åter igen, huvudet fylls utav minnen
jag vill träffa dig igen, se dig en sista gång.
känner mig tom, dålig & allt det andra
livet kan ta slut så fort,
snälla jag vill inte.


skolan drar mig åt alla håll,
stressat år, schemat är dåligt.
allt är dåligt.. allt allt allt.

känns dock skönt att man har kommit tillbaka till skolan,
tillbaka till det normala med sjuan i caffan och även mitt och linneas stress spelande,
som annie & johanna tycker är pinsamt.
caffan är omgjort, nymålat och riktigt mysigt nu faktiskt.

bebis, jag vill också ha..
får vänta till lördag då jag inskaffar mig en kattunge
Busken Johanna Annie Stigsson Viklund blir hennes riktiga namn.

take care. jenny

JAG VILL, men jag vågar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0