Tröttsamt

hejsan och svejsan.
Igår blev det lite för mycket fest kan tänkas.
tur bara att jag & annie hade starka killar med oss så vi kunde ta oss hem.
alltid lika bra att ha ibland (:

igår var det då två månader sen,
känns inte som det, känns som igår.
minns fortfarande allt, allt in i minsta detalj.
lukten, smaken, ja precis allt.
saknaden efter dig Johan kommer aldrig försvinna,
verken för mig eller för någon annan.
vi här nere saknar dig något otroligt och skulle göra allt för att få dig tillbaka.
två månader sen, det är helt sjukt.

ja, var i kalmar idag då.
MEN JA jätte kul att jag träffade lilla marcus då, jippie jo jippie jej,
eftergårdagens händelser kändes det inte alls bra måste jag säga.
det blev värre och tankarna drogs upp igen.
suckelisuck.

nehe, om man skulle pallra sig ner dit.
maybe i should.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0