sms-sm

tredje dagen på jobbet avklarad, känns skönt.
bara två dagar tills helg, en slappar helg.
vad gör jag på jobbet?
- ingenting för det mesta.
hyffsat soft & djävulskt skönt.
det är på morgonen det händer grejer, då sopor & rabatter ska göras iordning innan allt öppnas.
eftermiddagen är helcool, så man går mest runt och ser dum ut.
mina arbetsbyxor sitter på tok alldels för högt, behöver jag säga mer än att de sitter längre upp än naveln?
obekvämt & jag känner mig som en gammal tant.
+ att skorna har dåligt inflytande på mina fötter, har fått vätskefyllda blåsor.

idag blir det städning av lägenhet & diskning som gäller, så jag kan hålla mig vaken fram till läggdags, som idag kommer bli runt nio halv tio förmodar jag.
egentligen borde min bror diska men han sover, så han får laga mat senare.

och du, det är lite läskigt,
men jag tänker på dig ganska ofta
& jag saknar dig ibland,
men det absoluta läskigaste är:
att jag verkligen trivs med det.

sms,sms,sms,sms  :D:D:D

Jenny Viklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0