Please put the doctor on the phone

ibland kommer frågorna upp i huvudet,
massa frågor och noll svar, det är jobbigt.
men så kommer det alltid att vara och det är bara att försöka accpetera.
finns inget annat att göra.
men finns saker jag inte klara av att göra än, som att radera numret från mobilen.
eller de där sms:en, det går inte, jag är inte mogen för det än.
jag undrar när jag blir det? det kommer ta år och dar, det känner jag på mig.
tårarna tar aldrig slut och kommer aldrig ta slut.
det finns de som förlorat en kärlek..
- jag vet.
även om det finns endel som inte verkar förstå det.

jag saknar dig och hur mycket ni försöker få mig att sluta känna som jag gör,
så kommer jag alltid att sakna honom.

Åter till verkligheten.
jobb & åter jobb idag.
min rygg fick stryk idag, så har fruktansvärt ont!
men sista veckan nu så jag kan stå ut.
plus är att även annie jobbar denna vecka så man kan hälsa på honey lite också!
annars inget nytt på jobbfronten. snart över & jag längtar efter min lön.

känner mig allmänt snål, vad ska jag göra med alla pengar?
shoppa? åka utomlands? hum, vi får helt enkelt se.

ett par dagar till hasselbacken nu, känns obeskrivligt bra, fast ändå inte.
en del av mitt hjärta ropar "GO FOR IT, det kan inte bli bättre. äntligen jenny. detta blir superbra, allt blir superbra" medan den andra delen ropar "är du totalt tokig? förstår du vad detta innebär? det finns inget så dumt som du gör just nu"
som sagt jag har haft kaos i mina känslor ett tag nu, men vi får se vart det leder.
allt hänger på fredag & lördag, så får vi helt enkelt se vad som sker.

men nu ska jag stoppa om mig i sängen, känns behövligt.

annie, jag älskar dig!

p.s jöhänna du är en sötis & jag längtar efter dig. d.s

Jenny Viklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0