festival

hemma från rasslebygd nu, en underbar känsla.
dock blev tältet översvämmat och det var helt blött.
men sånt man tydligen får vara beredd på när man är på festival.
nästa år blir det nog mer planering, MER PENGAR,MER MAT,MER KLÄDER!
frysit som en uppstoppad nakenkatt & varit hungrig som en varg.
vi fick trycka i oss torra äckliga mackor, men sen kom mjukosten och allt blev betydligt bättre.
det är ju egentligen en natt till, men vi kände oss inte motiverade att sova en natt där igen.
är lite trött på att och det är äckligt! (johanna hade ALDRIG klarat av att bo där)
bajs & kisspapper & tamponger & bindor precis överallt, inte helt fräscht och bajamajorna, usch, ingen kommentar.
men festival som festival stämningen var på topp torsdag&fredag, synd bara att regnet tog ner den idag.
men annie, tack för en underbar festival helg


sängen väntar på mig, ska bli skönt att sova i MIN säng!
ser dock INTE framemot städningen av lägenheten imorgon!
usch, vill inte ens tänka på det. men det behövs, KAN INTE SE UT SÅHÄR!

& du JAG HATAR DIG!!


ljuger du för mig?



p.s du är sötinöt & jag gillar det. d.s

Kommentarer
Postat av: Jöhänna

oh shit vad vidrigt! :P haha! hoppas ni har haft det bra iallfall snutt, längtar efter dig!!

2006-08-13 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0