And it almost driving me wild

hejsan.

dagen började inte alls bra, vaknade vid 06,03 av att Busken(katten) tjuter och vill något.
upp och hoppa och se vad hon vill, ger henne lite mat, mums precis vad hon behöver.
går och lägger mig, trots allt 1½ timme kvar att sova. men nehe, jag ska inte få sova.
Busken kommer upp i sängen och gosar för fullt och tror att mina händer är leksaker.
så det ser ungefär ut som "hej jag har blivit emo"
efter mycket om och men somnar både jag och busken.
klockan ringer, äsch det är ingen brådska.
oj klockan blev visst tio i åtta, kanske bäst att stiga upp!
gör mina vanliga ritualer och klockan börjar närma sig tjugo över åtta.
bäst att hoppa på cykeln och cykla iväg till skolan.
säger hejdå till min kära katt och åker ner i hissen
- MEN VAFAN JAG HAR JU CYKELN I SKOLAN FORTFARANDE!!!
jaha, bara att traska ner till skolan, fort och jobbigt.
kom alltså 10 minuter försent, inte för det gjorde sådär jätte mycket.
på idrotten får jag grymt ont i ryggen, ajajaj,  orrefors glasbruk borde betala min arbetsskada.
höm, efter skolan drar man ner till banken, hämtar ut lönen på..ehm...öhm... 693,94 kr.
JIPPE VILKEN JÄTTE LÖN!
köper en kattställning till busken som hon inte har RÖRT.

nu sitter jag här och har råkat sova en timme, känns inte alls bra..
det kommer alltså bli svårt att sova ikväll, och då kommer tankarna framsmygandes & det är aldrig kul.

nu är det liksom dags att strunta i att, sluta fundera.
kommer inte komma fram till något vettigt svar ändå så det är liksom skitsamma.
hur mycket jag än vill kommer det tydligen inte gå.. för.. ja för...
ja precis därför och det är jobbigt.


Johan, jag tänker på dig varje dag.
du kommer alltid finnas inom mig.
kommer alltid komma ihåg den där natten.
du tog mig med storm.

take care. jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0