Mar. 23, 2013

Jag ber till gudarna att de fem (!!!!!!!) tänder som just nu ska upp i Williams mun snart tränger sig igenom tandköttet, så det slipper göra så ont i munnen på honom.
Förstår inte varför alla ska upp på samma gång? 4 kindtänder & 1 tand i mitten nere. ajsing.
Han gnäller konstant och har handen o munnen och dreglar som bara den. Inte nog med detta har ungen dragit på sig en förkylning, så snoken rinner och så har han lite feber (kan ju bero på tänderna med iofs).

imorse strax innan klockan 05.00, vaknade jag av en mindre härlig doft i sovrummet.. så fick upp och byta blöja på herrn och efter det ville han inte somna om.. pust. så denna dagen har varit lite av en pest minst sagt. Längtar tills den är över..

Nåja, finns dom som har det värre, i know.

Hur som haver blir det en lugn kväll för min del, blir nog tidigt i säng. Mattias är iväg hos Putte och kollar hockey, vet inte riktigt när han kommer hem, men det är hans tur o ta William imorgonbitti, så han får väll bestämma själv hur trött han ska vara.. :)

På tal om annat har jag ju börjat jobba litegrann, har jobbat varje fredag i 1 månad nu, känns kul o vara tillbaka faktiskt. skönt att komma hemifrån lite.
Tanken är ju att jag ska komma tillbaka helt i Maj. Så håll alla timmar och tår att William fått dagisplats då.. känns lite mörkt på den fronten.

Nehe, dags att återgå till min tjuriga lilla klätterapa :)

(lite bilder från månaden som gått)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0