Jun. 02, 2013

Så är dagen kommen - den sista dagen på min mammaledighet! Kan inte riktigt förstå att den redan är över, tiden har verkligen susat förbi.

Självklart går vi på hårt och börjar med en ganska jobbig vecka, mån,tis,fre,lör,söndag,mån jobbar jag. pjuh! Men samtidigt som jag har ångest så ska det bli skönt att komma igång!
Har ju dessutom gått ner i tid, jobbar bara 75%, så det är ju rätt lagom! :)

Så imorgon skulle William varit på blåbäret vid 06.30. Men Mattias ska vara hemma denna vecka, så då får William vara hemma imorgon och vila en dag extra från förkylningen! Så går vi på att på tisdag igen!

Så äre med att.


Kommentarer
Postat av: jennie

Det är med skräckblandad förtjusning man går tillbaka till jobb ;) men förskolan ger barnen mycket och jobba är nödvändigt har jag hört ;)

2013-07-03 @ 07:47:38
URL: http://mammatillvidar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0