Feb. 21, 2013

Godmorgon!
Ligger fortfarande i sängen, medans William är inne på sitt rum o grejar :)
Snart dags att stiga upp o äta lite frukost.
Sen måste vi ta oss ut en sväng för att handla. Det har ju vräkt ner snö de senaste dagarna, så har inte velat gå o handla.

Var som sagt hos läkaren i tisdags, han (läkaren) hörde att det pep om honom, så han fick andas in medicin, han skulle "suga" på en slang för att få i sig medicinen.. i två minuter skulle han göra detta, inte helt lätt, men det gick, sen skulle han vänta 15 min och sen "suga" i sig medicin igen.
Detta hjälpte, så han fick bricanyl utskrivet.. Detta har hjälpt lite iallafall, pipandet är fortfarande kvar, men inte lika mkt som innan.

Men tror vi är påväg åt rätt håll! Näsan har slutat rinna och han har börjat äta igen. Så det känns skönt.

När vi förövrigt var på VC var han inte ett dugg mammig, sprang runt o levde rövare och brydde sig inte om mig ett dugg, lustigt det där :-P.
Han var väldigt duktig när vi var där, sa inte en knyst när sköterskan tog prover, utan tyckte det var spännande när det kom blod från fingret :-)

På lördag blir det lite kalas här hemma eftersom jag fyller år, så måste försöka hinna baka litegrann! Ska försöka få tårtbotten färdig idag iallafall! :)

Imorgon ska jag lämna William hemma och åka till Rebecca för att hälsa på det nya tillskottet Anelia! :) Åh, ser verkligen framemot detta. Så idag måste jag göra klart hennes present. :)

Nehe, nu är det lite väl tyst.. hyss på gång! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0