Feb. 08, 2013

Har ett sovande barn på magen. Detta barn är dessutom lite halvsjuk, snorig & febrig o så lite hosta på det. :(
Även jag vaknade upp med halsont idag och känner mig inte riktigt kry.

Vi som idag skulle åkt till Fröseke eftersom min lillasyster Vilma fyller 6(!!!) år. Grattis på din dag! :)

Men vi får hoppas att dom kanske kommer hit på lite fika när jag fyller år om 2 veckor! :)

Så idag och i helgen blir det nog att kurera sig lite med god mat och honungsvatten.

Annars går jag i.väntans tider.. eller ja.. Min fina vän ska föda vilken dag som.helst (BF 16/2) och jag tycker det är sååå spännande. :) och när bebisen väl tittat ut så lär det väll suga till i livmodern!! :p nåja, all lycka till Rebecca & Magnus som snart får träffa sitt lilla underverk <3.

nehe, försöka krångla mig upp! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0