små äckligt inlägg.

Jaha, så var den här, den första förkylningen! :-(
Näsan började rinna på honom nu ikväll och han har så mycket snor o slem så han kan knappt andas när han ligger ner.

Tokigt nog köpte jag ingen nässug när jag var på apoteket tidigare.. han var ju inte snorig då..

Han somnade vid kvart över sex.. vaknade sedan upp jätte ledsen och hostade så han spydde upp en massa slem och kvällsgröten.. så hela han, hela jag och halva soffan vart nerspydd.. då önskade jag att Mattias hade ett normalt jobb o var hemma om kvällarna!!

Hur som helst fick vi ordning på att och lillen somnade om (han har ju bara sovit 30 min på hela dagen, så han var ju hyffsat trött), men vaknade upp igen efter en kvart, ledsen och slemmig.

Då fick han vara uppe en stund och farmor & farfar som varit på bio kom förbi, så då busade han för fullt!

När dom åkt hem försökte jag få honom att somna, vilket gick efter sisådär 30-40 minuter varav han sov i 20 minuter.. och nu har jag fått honom att somna igen.. men vi sitter i soffan! Han andas bättre när vi sitter upp, så jag får väll sova såhär! :-P men what to do?!

så vad kan vi dra för slutsats? pussa ALDRIG på förkylda pojkar ;-) och sutta in på samma leksaker :-) hi hi!

nehe försöka sova lite i denna jätte sköna ställning! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0