Öppna förskolan!

Då har vi varit på ÖF en stund idag! Tanken var att bara ta en promenad, men vi hamnade där istället. William tycker ju det är roligt med lite andra leksaker än dom vi har hemma! ;)

Nu har vi varit hemma en stund och William har fått lite lunch! Han ska snart sova och medans han gör det ska jag diska och plocka undan lite här hemma! Ska försöka hinna med o vila lite jag också! :)

Senare i eftermiddag/kväll kommer Mattias hem igen! Sköönt! Jag älskar torsdagar & jag älskar min man! ;)

Nehe försöka få din lille vilde att somna blir nästa projekt!






Kommentarer
Postat av: Jennie

Sicken liten goding minsann! :)

2012-10-12 @ 14:28:27
URL: http://www.mammatillvidar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0