Oct. 17, 2012

Sjukstugan fortsätter här hemma!
Det vart en natt med rätt lite sömn för min del! Dels satt jag upp i soffan (så min nacke gick typ av) och William sov som längst 1,5 i taget.. Och varje gång han vaknade var det bara upp o sjunga.. :)

Kanske är detta ett ypperligt tillfälle att sluta amma? för nu kan han ju knappt amma på nätterna när snoken är som det är.
MEN oj vilken seperationsångest jag har.. haha!

Förövrigt fick jag tempa honom inatt då jag tyckte han var väldigt varm, och rätt hade jag, 38,8 så det var bara att ge lite Alvedon med. Febern har hållt sig runt 38-38,6 nu på dagen.

Jessica kom förbi förut och hade köpt med sig en nässug! Så tänkte testa det innan han ska sova sen.
Hon kom även med en låda med mat så jag slapp tänka på det, gullig är hon! :)

Vi tog oss en eftermiddagslur och vaknade vid tjugo över fem! Det behövdes verkligen! Känns som att det får bli en natt till i soffan.. yeey!



Trots att man är både febrig och förkyld kan man ändå hjälpa mamma o städa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0