Fredagsmys!

Sitter just nu med William på golvet, men han leker med sina leksaker och 'brummar' :).

Mattias har åkt iväg till Tingsryd för att kolla på hockey, så jag och William får underhålla oss själva.
Men när William har somnat blir.det nog lite tända ljus och en film för min del, känns helt okej! :)

Idag fick jag sovmorgon, Mattias tog William imorse så jag fick sova till 09.30, underbart! Behövdes efter den natten.. W stökade och vaknade minst 1 gång i timmen - skoj! ;)

När jag vaknat och kommit iordning lite så gick vi ner en sväng på stan, hittade en födelsedagspresent till Hampus! Så nu är det fixat! :)

När vi kom hem var det en trött herre som somnade på 5 minuter.. sov i 1,5 timmar och jag hann ta ett långt varmt bad! :)

Nehe, nu är han på katten, dags att rädda henne! ;)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0