Ajaj

och eftersom jag råkade trycka publicera och inte kan gå tillbaka?! Så fortsätter jag här ;)

Som sagt Mattias började med väggen och jag i William gick ut på gården o åkte rutschkana, vilket var väldigt uppskattat! :)

lite senare åkte Mattias med Timmy in till Kalmar en runda och jag var kvar hemma, går här i lugnan ro och tänder ljus när jag trampar på något och jag riktigt hör hur det knastrar till.. går ut köket och kollar och ser en spik! Rakt upp i hälen sitter helvetet, försöker dra ut den men får inget tag och får panik. Ringer Mattias som nu är påväg hem och gråter, "jag får inte bort spiken".

Jag går ut i förrådet tar fram en tång, går in på toaletten och tar tag om spikhuvudet och försöker dra, men det gör så jävla ont och jag vågar inte dra för hårt.

Tillslut tar jag mod till mig och drar ut den 3 cm långa spiken.. och hela var princip inne.



Ringde 1177 och ska imorgon ringa läkaren så han får kolla så inget är sönder i hälen.. suck!

Nåja, men hellre jag än William!

Nu får ni lite bilder innan jag avslutar detta inlägg för idag!



bebisräka ;)









<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0