November

Ytterligare ett par dagar har gått sen sist och jag kan säga som så att jag hinner knappt med själv. Dagarna går i ett..

Vi är inne i den tråkigaste månaden på hela året och jag längtar som en tok till jul och skulle mer än gärna börja pynta nu, men det får trots allt vänta lite till.

För innan det är dags att börja pynta ska vi ha 1-årskalas för William! Det är bokat och klart nu, så nu är det bara att planera in dekoration och hur tårtan ska se ut. Det första kalaset kan vara lite spexigt tycker jag, trots att han inte lär bry sig ett dugg! ;)

Annars.. imorgon ska jag och William till Fröseke för att hälsa på! Var ett tag sen vi sågs, så det är ju på tiden.
På fredag ska jag & Rebecca till Ingela för att spå oss! Åh längtar så mycket! Ska bli så spännande!!

Nehe, får väll ta och avrunda med lite bilder, så hörs vi en annan dag! :)











åh kolla lillbebisen!! <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Han är så fin eran lille pojke :)Nemen har du varit och spått dig , vad sa hon? vem var ni hos? =)

2012-11-12 @ 14:18:49
URL: http://www.EmelieNordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0