Nov. 22, 2012

Sitter vid matbordet och vi har precis ätit lite, eller ja William äter fortfarande, makaroner o falukorv blev det idag och maten går riktigt bra nu när han äter samma som oss och när han får äta själv! :)
Men burkmaten finns i skåpet, smidigt att ha när man ska iväg osv.


just nu ;)

Efter maten ska vi försöka oss ut på en liten promenad i regnet, måste ner till Willys o handla lite.. Tur det finns regnkläder! :)
Sen ska jag försöka plocka lite här hemma om den lille mannen tillåter det, jag brukar ju greja med det när William sover, men idag var jag så trött så jag sov tillsammans med honom i 2 h.. :)

Nehe nu är han färdig och galen att han inte kommer ur sin stol.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0