Nov. 13, 2012

Sitter just nu och kikar på William som river ut alla kastruller, det tog lite tid innan han hittade skåpet, men nu när det är funnet är det dit man går så fort man är i köket :)



i lördags så stod han och höll i potatisgrytan och skulle ställa tillbaka den, så då stod han helt själv och balanserade med grytan i famnen, men sen kom han på att han stod helt själv, och då måste man ju sätta sig! ;)

I söndags var det farsdag och jag hade tänkt låta Mattias få sova ut, få frukost på sängen och paket, det blev inte alls så.
Jag var totalt slut, det började redan i lördagsförmiddag, kände mig totalt jävla utmattad, har nog aldrig kännt mig så slut och även om William var iväg med sin farmor ett par timmar och jag kunde vila så var jag totalt slut!
Så på söndagmorgon tog Mattias William så jag kunde vila 30 min till, för då kom han in och hade lite panik över Williams present, haha, så fick gå upp o slänga ungen i duschen! ;-)

Eftersom William är en mirakelunge hade han även köpt ett paket till sin pappa.. men det hände något på vägen..



haha, men det löste sig! Farfarn fick den istället! ;)

Gårkväll fick jag hem Linas matkasse! Ska bli intressant och roligt o laga lite nya maträtter, dock lite trist att få äta att själv! Men så är det när man är gräsänkling!




Ja, påtal om det! Mattias ska förmodligen åka på söndagar vid nästa jobb (om ett par veckor) eftersom det är i Sandviken, fy så trist! Men mest synd om honom som får så lite tid med William :(
Ibland hade det varit skönt om han haft ett normalt jobb! :/.

Nehe, lite lunch till den unge herren innan det är dags för en tupplur!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han verkar sysselsätta dig =)
Tråkigt dock det där med Mattias att han ska åka redan på söndagen :/

2012-11-17 @ 20:07:08
URL: http://www.EmelieNordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0