Då bär det av..

Den 13-19 september åker jag tillsammans med mina arbetskamrater till Ungern.
Det ska verkligen bli en spännande resa.
Jag har ingen koll alls på Ungern, hade tänkt att läsa på lite, det är ju så roligt att läsa om ett land man ska åka till. Hur deras kultur är, vad man ska besöka när man är där osv.

Har någon av er varit i Ungern? Hur var det isåfall?

Jag har inte direkt varit ute och rest mycket i mitt 21 åriga liv, men jag hade gärna velat. Men eftersom vår ekonomi ser ut som den gör får man helt enkelt göra så gott det går.
Men ett par resor har jag allt hunnit med och senast var maj 09 då jag och Mattias for iväg till Kreta. Det var underbart! Dit måste jag igen :)

Om ni fick välja en plats i världen som ni skulle få åka till, vart skulle det bli?

 Här ska vi bo när vi är i ungern. För fler bilder klicka här

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har aldrig varit i ungern :/

En plats som jag jättegärna skulle vilja åka till är Afrika på safari :)Vart skulle du vilja åka om du fick välja?

Kram

2010-03-03 @ 09:41:26
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0