Mar. 25, 2013

Måndag igen, förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen.

Igår var en riktig slö(och gnäll)-dag.. eftersom jag bara sov drygt tre timmar så var jag allt annat än pigg. Någon sovmorgon blev det inte heller, fick snällt gå upp o ta William vid 05.45. Nåja, får väll sova ut någon gång :)

William har nu lyckats smitta även mig, så jag är inte ett dugg pigg och hade gärna sovit halva dagen! Men eftersom barnet inte känner likadant som mig får jag helt enkelt stå ut :b
Hade mer än gärna gått ut en sväng, nu när solen äntligen kikar fram, men eftersom jag nätt o jämt håller mig uppe, ska jag nog inte ge mig ut.

Just nu sitter William i badet och ögonen går o kors på honom, haha.. men än får han inte sova! Men klart man blir trött när man ska upp såå tidigt! Måste införskaffa rullgardin till sovrummet, förhoppningsvis sover han då lite längre!

Nehe, underhålla lillen så han inte somnar, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0