Feb. 19, 2013

Ligger bredvid William som tar sig en middagslur.
Lilla plutten är fortfarande förkyld, så i eftermiddag ska vi till.doktorn igen. Dels för att han nu piper och väsnas i bröstet när han andas och så är hostan fortfarande väldigt jobbig & hostmedicinen hjälper inte längre.
Inatt har han inte sovit så mycket pga den där förbaskade hostan. Så hoppas vi får bukt på detta och att han snart blir frisk.

Dessutom är han inne i en seperationsfas, 'jätte'kul.
Han är så mammig, ingen annan duger! Och jag lovar att det kan tära på mitt stackars tålamod. Även om vi bara är hemma, ska han vara på mig, helst bli buren.. HELA tiden.
Igår var vi i Orrefors och det var knappt att hans farmor fick ta i honom.. ja.. då är det illa.
Men men, det är bara att fortsätta räkna till 10 (20,30,40) och hoppas att det snart går över. :)

jaa.. och lilltjejen Anelia har vi inte träffat än eftersom vi varit förkylda! Men snart så och jag längtar!!! :) Och det känns som evigheter sen jag träffade Rebecca, är man van att träffas minst 1 gång i veckan blir det lätt.lite jobbigt när det gått 2 veckor nästan utan att vi setts. Men men.. så fort vi är krya och dom vill ha besök så ska vi seees!! :)

Hejhej!




(blombud på alla hjärtans dag! :)






Kommentarer
Postat av: emelie

stackars lilla killen :(

2013-02-20 @ 12:55:20
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0