Oktober

Men hallå!
 
Sitter faktiskt vid datorn (kors i taket), var tvungen att lägga in om nya fp-dagar så man får lite pengar nästa månad. Har inte alls många dagar kvar, tror det stod 39 dagar! :( Meen mattias ska ju föra över sina dagar till mig med, så det löser sig ju.
 
Hur som helst tänkte jag iallafall kika in här (om det nu finns någon kvar) och skriva en rad eller två.
 
Eftersom det fortfarande (sjukt dåligt) inte finns något lätt sätt att blogga via mobilen så blir bloggen ståendes..
Men det är så det får bli, så småningom hoppas jag att det blir lite mer liv i skrivandet - eftersom jag kan sakna det!

Den lille mannen William växer, han blev förra veckan 10 månader och fyller alltså om mindre än 2 månader ett helt åååår (??!), vad hände med min lilla lilla bebis? :)
Vi var på Bvc förra veckan och han rullar på uppåt i vikt, 8200 g & 72 cm. Han är ingen tungviktare direkt, men det går ju bra det med! ;)

Han springer fram med sin gåvagn, dammsugare, stolen, bordet.. ja allt han får fatt i ska han gå med. Han har lyckats stå själv några sekunder, men ungen är lite feg så han vågar inte riktigt, för så fort han märker att jag inte håller i så sätter han sig ner! ;)
Men vår Bvc-sköterska trodde inte det skulle ta så lång tid innan han börjar att gå.. :)

Och jag tyckte ju att det var lite kämpigt med maten, men det går bättre nu, även om han ska trotsa mig (oss) mest helst tiden och ska stå upp i stolen, och greja med massa annat så äter han nu iallafall det mesta. Skönt.
Och ammar gör jag fortfarande, dock bara till natten och på nätterna..
Men ska försöka (som jag sagt så många gånger) att försöka sluta med nattsuttandet.
Nehe, ska väl ta och krypa ner under filten och vila en liten stund innan den vilde vaknar igen efter sin vila.
 
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0