Den värsta dagen på länge.

Åh herre min skapare vilken jävla dag.
Skrik o gap av den lilla herren konstant idag. Seriöst av hans 10 timmar vaken tid så har han skrikit o gapat i 9.. och det enda som hjälper är om jag bär honom. Men det funkar inte, får så ont i ryggen av att bära honom förlänge!

Och så sur, så fort han har lekt med något och varit allmänt lugn så har något hakat upp sig och inte gått hans väg, då gallskriker han rakt ut och lägger sig på golvet och dunkar huvudet i golvet - inte okey :p

och maten ska vi inte ens prata om, ca 3 msk och 70 ml välling har jag lyckats få i honom. Han ska bara ställa sig i stolen och då säger jag till honom att man ska sitta då blir han vansinnig och slänger sig bakåt o vägrar äta.. ha ha.

pju, nu har han somnat (utan problem OCH utan amning) och det är så lugnt o tyst!

Hoppas verkligen han är på bättre humör imorgon, annars får jag snart ett nervsammanbrott ;p





Go o glà unge! ;)

p.s meeen, jag älskar honom ändå, väldigt mycket! :) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0