Nov. 28, 2012

Jag börjar se ett slutresultat på Williams rum! :)
På torsdag kommer det hem en bård som ska sättas upp, sen är det i princip klart. :)

igår köpte jag en bokhylla in till hans rum som jag o Marianne byggde ihop igårkväll! Och så har han fått en matta där inne med, sååå det börjar arta sig och jag är nöjd! Skönt att få in alla leksaker dit! :)

Förövrigt har vi, eller iallafall jag blivit förkyld, har inte riktigt tid med det.. men det rullar på ändå. William var lite snuvig igår och hade liiite feber, så fick hoppas över vaccinet.

Ja, vi var på bvc igår och William skulle få ett-års vaccinet, vägas o mätas o bli läkarundersökt.
Det var INGE roligt, han blev fly förbannad på läkaren o gallskrek bara han rörde honom, haha. Men så fort han gått så gick han ner på.golvet o lekte ;)
Vikten låg nu på 8620 & längden låg på 74 ;) Han är ingen stor kille, men följer sin kurva iallafall :)

nehe, nu tjurar William ihop, daga för lite kläder (ja, vi har fortfarande pyjamas;) & lite lunch innan middagsluren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0