Nov. 21, 2012

Har precis fått herren i huset att somna! Idag blev det senare än vanligt, fast för min del gör det inte så mycket om han är uppe till halv åtta - åtta! :)

Idag var vi på babycafét, får passa på nu, är bara en gång kvar innan han fyller 1 år och cafét är ju bara till för bebisar upp till 1 år.
Hur som helst så var det väldigt mycket folk där idag, men William tyckte det var kul som vanligt! :-)

Efteråt gick vi hem och käkade lunch och sen vilade William i 2,5 h.. :)

Nu i eftermiddag har vi varit ute en sväng, först på jysk, där jag handlade en adventskalender till William som ska fyllas med små paket tänkte jag!
Vidare mot Lindex där det blev strumpor (till kalendern;).
Sen gick vi ner till Lekia och köpte några leksaker och en födelsedagpresent :)

Nu ikväll har jag faktiskt satt upp julgardiner i datarummet och en ljusstake, mysigt! Fixade lite i det rummet igårkväll! Känner att jag vill få iordning på rummen snart, sååå trist att dom bara är förvaringsrum.. Men ska man få något gjort får man göra att själv!

Nuu ska jag sätta på en ljudbok och städa undan och hänga upp tvätt.

Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0