Nov. 18, 2012

Ligger just nu i sängen med William över mig ;) Han har nästan precis somnat efter en hel dag utan vila! Så jag får förbereda mig på en tidig morgon imorgon!

Varför han inte har sovit idag beror på att han helt enkelt inte har haft tid.. ;) dessutom vaknade han runt nio tiden idag! Men när jag bar runt på honom strax efter 17 så somnade han till någon minut, så fick väcka upp honom och slänga ner honom i badet en stund. ;)

Mattias kom hem redan i onsdagskväll eftersom dom nu var klara i Vänersborg, så eftermiddags åkte han upp till Sandviken :( så tråkigt att han åker på söndagar nu.. och detta skulle väll hålla på till efter jul :(
Men det är bara att härda ut!

Nehe ska städa undan lite, så hörs vi!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0