I'm here.

Hey!

Ligger i sängen och ska alldels strax sova.. Borde egentligen gjort det för 1 timme sen när William somnade.. men jag kopplade in lilldatorn och kikade igenom alla bloggar som jag inte har läst på så länge. Det tog tid.
Så jag får skylla mig själv om jag kommer vara trött imorgon.. :)

Som sagt så har William somnat och sover så gott här brevid mig. Han brukar lägga sig för natten mellan 22.30-23.00.. då får han sin ersättning (ammar fortfarande, men han får ersättning sista målet vid läggning) sen somnar han gott. Idag var han dock lite motsträvig och ville inte riktigt slå igen ögonen, trots att han var supertrött. La han då på Mattias kudde och då somnade han på 2 röda.. han saknar nog sin pappa! :)

Han brukar sova rätt bra om nätterna nu, han somnar som sagt runt 23, sen vaknar han oftast vid 03.30 och tar sig en slurk, somnar om, vaknar mellan 6 & 7, tar sig en slurk och sover oftast till 9-10.. skönt. Men det kan ju ändra sig fort.. :)

Nehe, om man skulle ta och sova en sväng då.

Hörs när vi hörs! Puss!


Mitt hjärta har det roligt med farfar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0