Mycket nu.

Godkväll!

William sover sen 2 timmar tillbaka.. och wiho inte på mig utan i sin vagninsats.
Förstår dock inte varför jag INTE har gjort det jag behöver göra :)

Idag har jag varit och klippt mig, äntligen! Ska även slänga i en färg i håret med nu någon dag.
Efter klippning gick vi upp till Faster Jessica & Timpa för att käka litegranna. Sen myste vi lite där.
Sen när vi kom hem har vi lekt och gosat och så har lille Wille badat..
Han älskar ju att bada, men vet inte riktigt vad som hände idag, han plaskade och skrattade och hade jätte roligt, sen poff började han gallskrika och jag fick inte tyst på ungen.
Sen när jag torkade honom och klädde på honom upptäckte jag att ena ögat var svullet & rött..
Lustigt.

Nåja, har nu även koll på hur många som kommer på dopet... 44 stycken, är en familj på 3 personer jag inte fått svar från än..
Börjar bli stressad, har inte vikt klart servetterna än, har över 20 stycken kvar.. pust (sånt jag kunde gjorde nu när Wille sover).
Måste beställa smörgåstårta & doptårta..
Både jag & Mattias har nu även kläder till dopet, skönt att ha det fixat.

Nehe, ska väll kanske ta och vika lite servetter innan Mattias ringer.. sen ska jag nog lägga mig om en stund.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0