21 februari!

Så har det gått ytterliggare ett par dagar.

William ligger just nu och sover så jag passar på att skriva några rader.
Han blir bara roligare för varje dag, det händer nya saker varje dag.
Idag så kunde han äntligen lyckas hålla upp huvudet när han ligger på mage.
Han har bara vägrat det innan, men idag så.. och så rullar han ju runt till ryggen - om han har lust vill säga! ;)
Han flinar mycket nu också, tycker allt är roligt. Han älskar spegeln, där skulle vi kunna stå i timmar och bara busa.  :)

Idag var vi ute på en promenad i över 1½ timme, var så himla skönt och det kändes verkligen som vår. Hoppas den är på ingång, längtar till lite värme och sol.
Gick förbi vår lägenhet med, den börjar se tom ut, inget i fönsterna, så snart får vi nog börja flytta in.
Längtar verkligen sååå mycket tills dess, ska bli så skönt.
Trots att vi inte fått våran lägenhet såld, så längtar jag som bara den tills vi flyttar härifrån. Äntligen!

Imorgon kommer Williams mormor och stannar över natten. Får se vad vi hittar på. Hon har ju bara träffat honom en gång när han var miniplutt, så det ska bli roligt! :) Hoppas han är på sitt bättre humör bara, haha.

På torsdag fyller jag dessutom år, hela 23 fyller jag, tror jag. Nästan så jag glömt att jag fyller år, har så mycket annat i huvudet, som dopet. Så något firande av mig har jag inte ens tänkt på. Nåja, får nog lite paket iallafall, det viktigaste! ;)

Något lite jobbigare är att jag har haft två gall"anfall", haft så ont i magen att jag knappt klarat av smärtan. Första gången visste jag ju inte vad det var, det gjorde så ont att jag var nära på att ringa ambulans, smärtan höll i i ca 10-15 minuter sen försvann det poff.
Andra gången fick jag sitta i bilen, då vi precis varit på middag, men det var då inte lika jobbigt, men gjorde så jävla ont. Tog ca 10-15 minuter då med, men med mildare smärta.
Det är tur att Mattias varit hemma när detta har hänt, för under de minuterna så klarar jag nog inte att ta hand om Wille om han nu skulle vilja ha uppmärksamhet.

Nåja, nog om det. Ska ta och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.
Nattinatti mina vänner.

Bilden som var i tidningen.



Kommentarer
Postat av: emelie nordmark

han är så söt =)) hon kom ca en månad för tidigt, dock trodde dom att moderkakan hade börjat sluta fungera redan i vecka 30. så hon mådde inte så bra i magen. Men nu mår Nellie bra =)

Hur går det för dig annars med allt?

2012-02-27 @ 16:21:48
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0