Dec. 06, 2012

usch, jag skakar nästan fortfarande..

för ca 2 h sen så lekte jag o William i hans rum, jag satt en bit ifrån när han ställer sig upp mot en hylla (aim ej är uppsatt) och hyllan tippar givetvis och likaså ungen drämmer ner i golvet och slår i munnen rejält, blodet forsar och William har sånt hjärtskärrande skrik.
Försöker kolla tänderna, men läppen har redan svullnat upp. Ser inte så mycket för allt blod, men när jag får upp läppen så ser det ut som strängen där uppe är av. PANIK.

Min första tanke när han trillar är ju självklart ambulans och detta stärktes ännu mer när jag ser hur munnen ser ut.
Men jag tar o ringer 1177 istället eftersom William ändå lugnat sig.
Där säger ssk att der förmodligen inte är så farligt och att man kan leva utan den där strängen. Blir rådd o ringa tandläkaren med så dom får kolla upp tänderna med.
Så imorgon 07.45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0