Dec. 03, 2012

Ligger utslagen i soffan med mitt täcke och nyponsoppa. Yeey, magsjukan hann ifatt mig, så natten har varit mindre rolig :(.
Turligt nog har William sovit rätt bra inatt iaf, men det resulterade i en pigg o glà kille vid sju.

Men Williams farfar kom o knyckte honom runt halv nio, så där får han spendera sin dag medans morsan tar igen sig i soffan!

Jag har mestadels halvslumrat till olika serier och druckit nyponsoppa o avslagen cola.. har inte kräkts sen fyra imorse, så går åt rätt håll, men magen värker :(

Nåja, det går ju över tills jag gifter mig iallafall ;) men en sak är säker, jag saknar mitt barn något fruktansvärt, även om han ibland kan göra mig gråhårig, så är han det bästa som finns!! <3

Påtal om barnet så fyllde han ju 1 år (!!!!) igår! och i lördags hade vi kalas och William fick många fina paket! Tack till alla som kom!! :)

nähe, återgå till tvn.








Kommentarer
Postat av: Emelie Nordmark

grattis till honom, vet inte om du fick mitt sms. hoppas du är piggare nu.

2012-12-05 @ 14:02:02
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0